چرا از بازاریابی پیامکی استفاده کنیم؟

صفحه اصلی - دسته‌بندی نشده - بهترین پنل پیامکی برای اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای موبایل

بهترین پنل پیامکی برای اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای موبایل

طبق آمارهای به دست آمده ارسال پیامک تبلیغاتی به کاربران نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی همچون شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، تبلیغاتی بنری، تبلیغات کلیکی و… موثرتر و مفیدتر خواهد بود. بنابراین فرقی نمی‌کند که شما صاحب یک اپلیکیشن موبایل هستید یا وب‌سایت فروشگاهی را اداره می‌کنید، در هر صورت برای موفقیت نیاز به تبلیغات و […]

طبق آمارهای به دست آمده ارسال پیامک تبلیغاتی به کاربران نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی همچون شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، تبلیغاتی بنری، تبلیغات کلیکی و… موثرتر و مفیدتر خواهد بود. بنابراین فرقی نمی‌کند که شما صاحب یک اپلیکیشن موبایل هستید یا وب‌سایت فروشگاهی را اداره می‌کنید، در هر صورت برای موفقیت نیاز به تبلیغات و ارتباط بهتر با مشتریان دارید. با خرید پنل پیامکی مناسب می‌توانید به بهترین شکل با کاربران خود ارتباط برقرار کرده و نرخ ترافیک و فروش خود را افزایش دهید. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با تعریف پنل‌پیامکی و مزایای آن برای کسب‌و‌کارهای آنلاین آشنا کنیم.پ

پنل پیامکی چیست و چرا اهمیت دارد؟

کسب‌وکارها دائماً به دنبال روش‌های کارآمد و قابل اعتماد برای ارتباط بهتر با مشتریان خود هستند. سرویس‌های پیامک انبوه به عنوان ابزاری قدرتمند برای ارتباطات جمعی ارائه شده‌اند که به سازمان‌ها اجازه می‌دهند پیام‌ها را به سرعت و مقرون به صرفه به تعداد زیادی از گیرندگان بدون محدودیت ارسال کنند. اینجاست که استفاده از یک پنل پیامک انبوه برای هر کسب‌و‌کاری ضروری می‌شود.

پنل پیامکی یک سامانه یا پلتفرم آنلاین است که به کسب‌و‌کارها اجازه می‌دهد کمپین‌های بازاریابی پیامکی خود را مدیریت و اجرا کنند. بعد از خرید پنل پیامکی یک داشبورد قدرتمند در اختیار شما قرار داده می‌شود که شما می‌توانید همه چیز را مدیریت و برنامه ریزی کنید و به سادگی پیام‌های انبوه خود را به لیست مخاطبان ارسال نمائید. در ادامه شما را با اهمیت استفاده از پنل پیامکی برای شرکت‌های مختلف آشنا می‌کنیم:

– ارتباط فوری با کاربران

  • اکثر شرکت‌های ارائه دهنده پنل‌های پیامک انبوه به شما این امکان را می‌دهند که پیام‌ها را فوراً به مخاطبان زیادی ارسال کنید. این می‌تواند پیشنهادات تبلیغاتی، به‌روزرسانی‌های نرم افزاری یا برخی از یادآوری‌ها باشد.
  • پیام‌ها دارای نرخ بازشدن حدود 98درصد می‌باشند، این یعنی هر پیامکی که شما برای کاربران ارسال می‌کنید به احتمال خیلی زیاد خوانده می‌شود، در صورتی که در سایر روش‌های تبلیغاتی مانند ایمیل به این صورت نیست و اکثر کاربران ایمیل خود را چک نمی‌کنند.
  • برای اعلان‌های مهم مانند احراز هویت‌ دو‌مرحله‌ای (OTP) یا تأیید سفارش، پنل‌های پیامک تحویل به موقع را تضمین می‌کنند.

– افزایش خدمات مشتری

  • پنل‌های پیامک انبوه به کسب‌و‌کارها این امکان را می‌دهند تا پیام‌های ضروری را به صورت خودکار برای کاربران خود ارسال کنند. به عنوان مثال شما می‌توانید تنظیم کنید تا برای اقدامات خاص به صورت خودکار برای لیست مخاطبین پیامک ارسال گردد.
  • به دلیل اینکه اکثر وب سایت‌ها از رمزعبور یکبار مصرف برای ثبت نام در سایت استفاده می‌کنند، استفاده از یک پنل پیامکی در این خصوص ضروری خواهد بود.

– کمپین‌های بازاریابی

  • پنل‌های پیامک انبوه به کسب‌وکارها برای تبلیغ محصولات، به اشتراک گذاشتن تخفیف‌ها و جذب مشتریان کمک می کنند.
  • همچنین یادآوری‌های سبد خرید، تأیید سفارش و به‌روزرسانی محصول با بازاریابی پیامکی یکپارچه می‌شوند.
مزایای بازاریابی پیامکی

مزایای ارسال پیامک انبوه برای کسب‌و‌کارها و اپلیکیشن‌ها

بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روش‌های بازاریابی آنلاین است که شامل ارسال پیام‌های تبلیغاتی یا اطلاعاتی برای مشتریان از طریق پیام کوتاه می‌باشد. این می‌تواند یک ابزار قدرتمند برای مشاغل، سازمان‌ها و اپلیکیشن‌ها در هر اندازه باشد، زیرا به آنها اجازه می‌دهد تا به سرعت و به راحتی به مخاطبان زیادی دست پیدا کنند.

1- نرخ باز و تبدیل بالا

پیامک‌ها دارای نرخ باز شدن و نرخ پاسخ بالایی هستند. طبق آمارهای به دست آمده میانگین نرخ باز شدن پیامک به 98 درصد می‌رسد، در حالی که ایمیل تنها 20 درصد است. بعد از اینکه پیامکی به کاربران ارسال می‌شود، به احتمال خیلی زیاد توسط کاربر خوانده و حتی روی آن اقدام خواهد شد.

به عنوان مثال: اگر شما صاحب یک فروشگاه یا اپلیکیشن هستید، می‌توانید با ارسال کدتخفیف محدود و زمان دار به مشتریان خود از طریق پیامک آنها را به فروشگاه خود هدایت کنید. حتی ممکن است آن کاربران پیامک شما را برای دوستان خود ارسال کنند.

2- پیام رسانی هدفمند

بازاریابی پیامکی به شما این امکان را می‌دهد که گروه‌های خاصی از مشتریان را بر اساس موارد مختلفی همچون: صنف، کدپستی، موقعیت مکانی و سایر عوامل هدف قرار دهید. این بدان معناست که می‌توانید پیام‌های شخصی و مرتبط را برای افرادی که علاقه بیشتری به محصولات یا خدمات شما دارند ارسال کنید.

3- مقرون‌به‌صرفه و کم هزینه

اگر به دنبال یک راه ارزان قیمت برای دستیابی به مشتریان خود هستید، بازاریابی پیامکی می‌تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. ارسال پیامک انبوه به مشتریان در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغات بسیار ارزان قیمت‌تر خواهد بود. اکثر شرکت‌های ارائه دهنده پیام کوتاه همچون پیامیتو پلن‌های قیمتی متفاوتی را ارائه می‌دهد. برای مشاهده تعرفه‌های سامانه پیامیتو کلیک کنید.

4- پیگیری آسان پیامک‌های ارسال شده

اگر به دنبال یک استراتژی بازاریابی ساده و موثر هستید، بازاریابی پیامکی برای شما مناسب خواهد بود. این به شما کمک می کند تا به صورت مستقم و با ایجاد کمپین‌های متنوع به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید. اکثر شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پیامک به شما این امکان را می‌دهند تا تجزیه و تحلیل و گزارش دقیقی از پیامک‌های ارسالی خود داشته باشید. به عنوان مثال می‌توانید مشاهده کنید که چه تعداد از پیام‌های شما توسط کاربران خوانده شده است، چه کاربرانی روی پیام اقدام انجام داده‌اند و…

5- شخصی‌سازی پیام

بازاریابی پیامکی به شما این امکان را می‌دهد که پیام‌های شخصی را برای مشتریان یا گروه‌هایی از مشتریان ارسال کنید. به عنوان مثال می‌توانید پیام خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که ابتدای پیام نام و نام خانوادگی گیرنده پیام را اضافه کند. این موضوع می‌تواند به شدت به تاثیرگذاری بهتر پیام های شما کمک می‌کند.

6- امکان تحویل فوری پیام

یکی دیگر از مزیت‌های مهم بازاریابی پیامکی، سریع بودن آن است که به شما کمک می‌کند تا خیلی سریع به مشتریان یا مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید. اگر نیاز دارید تا خیلی سریع مخاطبان خود را از یک اقدام خاص مانند قرار ملاقات، رویدادها و… باخبر کنید، قطعاً استفاده از پنل پیامکی می تواند بهترین گزینه باشد.

7- امکان اضافه کردن فراخوان برای اقدام

یکی دیگر از مزایای بازاریابی پیامکی این است که می‌توانید در متن پیام خود کاربران را به یک اقدام خاص دعوت کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید لینک وب سایت‌ها را در آن اضافه تا کاربر با کلیک روی آن وارد صفحه شما شود. این می‌تواند به شدت به افزایش تبدیل و فروش کمک کند.

8- رابط کاربری ساده

راه‌اندازی و استفاده از بازاریابی پیامکی بسیار ساده است که باعث می‌شود برای مشاغل در هر اندازه‌ای قابل دسترسی باشد. اکثر پلتفرم‌های بازاریابی پیامکی دارای رابط کاربر پسند هستند و دستورالعمل‌های گام به گام را برای ایجاد و راه اندازی کمپین ها ارائه می‌دهند. علاوه بر این، بازاریابی پیامکی به حداقل تخصص فنی نیاز دارد، که آن را به کانال بازاریابی ساده و کم هزینه برای مشاغل تبدیل می‌کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای یک حساب کاربری با ارائه دهنده خدمات پیامکی همچون سامانه پیامیتو ثبت نام کنید، سپس کمپین خود را راه اندازی و شروع به ارسال پیام‌های متنی برای مخاطبان خود نمائید.

چرا از بازاریابی پیامکی استفاده کنیم؟

چرا هر وب سایتی باید پنل پیامکی داشته باشد؟

  • هزینه‌های پایین: بازاریابی پیامکی نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی بسیار ارزان قیمت‌تر است.
  • بهبود آگاهی از برند: برای افزایش آگاهی برند، بازاریابی پیامکی می‌تواند یک استراتژی عالی باشد. ارسال انواع پیام های جذاب و ترغیب کننده به لیستی از مخاطبین راهی عالی برای جذب و مشارکت مشتریان در طول فرآیند خرید می باشد.
  • قابلیت ارسال فوری: پنل‌های پیامکی از ابزارهای دسترسی بالا و موثر برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی هستند و به شما این امکان را می دهند تا فوراً پیامک های خود را به کاربران ارسال کنید.
  • نرخ بازشدن بالا: نرخ بازشدن بالای پیامک‌ها باعث می‌شود که کمپین‌های تبلیغاتی شما بیشتر موثر باشند.

بهترین روش برای ارسال پیامک انبوه به مشتریان

بهترین و ساده‌ترین روش برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به مشتریان، ثبت نام و خرید پنل پیامکی است. قطعاً شما نمی‌توانید با سیم کارت شخصی خود برای هزاران نفر پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، زیرا اینکار نه تنها زمان زیادی از شما خواهد گرفت، بلکه غیرحرفه‌ای نیز نمایش داده می‌شود. پنل‌های پیامکی به شما این امکان را می‌دهند تا به سادگی و تنها با چند کلیک برای لیست مشترین خود انواع پیامک های تبلیغاتی و سفارشی سازی شده را ارسال کنید.

چرا از سامانه پیامیتو برای ارسال پیام استفاده کنیم؟

سامانه پیامیتو، ارائه‌دهنده سامانه پیامکی فوق پیشرفته در ایران است که به دلیل امکانات متنوع، تعرفه های پایین و پشتیبانی تمام وقتی که دارد در حال حاضر به یکی از سامانه‌های پرطرفدار در ایران تبدیل شده است که بیش از 50هزار برند از آن برای ارسال پیامک‌های تبلیغاتی استفاده می کنند. برای تهیه پنل پیامکی می‌توانید در پیامیتو درخواست خود را ثبت و یا با شماره 0353364 ارتباط برقرار کنید.

برخی از امکانات و قابلیت‌های پیامیتو عبارت است از:

  • اتصال به وردپرس: پیامیتو به آسانی به سایت وردپرسی شما متصل و شروع به ارسال و آنالیز پیام‌های خود نمائید.
  • ارسال پیام به سراسر کشور: سامانه پیامیتو می تواند کسب و کار شما را متحول کند. تنها کافیست پیامک خود را بنویسید و به راحتی برای تمام کشور یا شهر خود ارسال کنید.
  • انواع پلن‌های قیمتی متفاوت: می‌توانید بسته به نوع فعالیت خود انواع پلن‌ها را مشاهده و یکی را انتخاب کنید.
  • ثبت نام سریع و آسان: پس از ثبت نام کافیست مدارک هویتی خود را ارسال تا سامانه شما سریعاً تایید و فعال شود.
  • ارسال منطقه و هدفمند: می‌توانید برای مناطق خاص پیامک‌های انبوه ارسال کنید.
  • ارسال از روش نقشه: سامانه پیامیتو به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از نقشه برای کاربران خود پیامک ارسال کنید.
  • گزارش‌گیری حرفه‌ای: دارای سیستم گزارش گیری پیشرفته است که می‌توانید مدیریت کاملی روی تمامی قسمت‌ها داشته باشید.

نکات مهم در ارسال پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک تبلیغاتی با توجه به اهداف خاص شما می‌تواند روشی موثر برای ارتباط با مشتریان و افزایش آگاهی از محصولات یا خدمات شما باشد. برای اینکه پیام هایی که ارسال می کنید کارایی بهتری داشته باشند بهتر است با یکسری از نکات آشنا شوید:

– محتوای جذاب و مناسب بنویسید

محتوای پیامک باید مفید، جذاب و مرتبط با حوزه فعالیت شما باشد. همچنین در متن پیام سعی کنید از کلمات کلیدی مهم استفاده کنید تا کاربر متوجه مفهوم پیام شما شود.

– پیامک‌های خود را در زمان مناسب ارسال کنید

انتخاب زمان مناسب برای ارسال پیامک بسیار مهم خواهد بود و می‌تواند رابطه مستقیمی با خوانده شدن پیامک شما داشته باشد. سعی کنید پیام‌ها را در زمان‌هایی که کاربران اغلب در خانه یا در حال استراحت هستند ارسال نمائید.

– پیامک‌های بی معنی ارسال نکنید

قبل از ارسال پیامک مطمئن شوید که پیام شما مطابق با قوانین و مقررات کشور تهیه شده است و از نوشتن محتوای بی‌کیفیت و بی‌معنا خودداری کنید.

– در متن پیام لینک اضافه کنید

برای ارتباط بهتر با کاربران می‌توانید در متن پیام خود یک لینک اضافه کرده و آنها را به انجام یک کار خاص تشویق کنید.

– پیامک های ارسالی را آنالیز کنید

بعد از اینکه پیام خود را برای مشترکین ارسال کردید، نتایج را بررسی و آنالیز نمائید. این به شما کمک می‌کند تا بهترین روش تبلیغاتی را پیدا و کمپین‌های موثرتری ایجاد کنید.

جمع بندی: آیا اپلیکیشن ها نیاز به پنل پیامکی دارند؟

مهم‌ترین هدف هر کسب‌و‌کاری، جذب مخاطب، بازاریابی و در نهایت فروش بیشتر است. برای اینکه بتوانید فروش خود را بالا ببرید، در اولین قدم باید محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کنید. برای انجام اینکار بهتریت تکنیک تبلیغات است. تبلیغات پیامکی از جمله بهترین استراتژی‌ها برای جذب مخاطبان بیشتر و آگاهی از برند محسوب می‌شود که برای هر شغلی می تواند موثر باشد.

جدیدترین مقالات
اشتراک گذاری
عضویت در خبرنامه

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *